Najnowsze artykuły

Rodzaje piwa: Bogactwo smaków i tradycji

Piwo jest jednym z najstarszych i najbardziej uwielbianych napojów alkoholowych na świecie. Jego różnorodność zaskakuje nawet najbardziej wymagających...

Czytaj Więcej

Jak utrzymać swój blog na powierzchni podczas COVID-19

Jeśli jesteś taki jak ja i Twój blog przynosi znaczną część przychodów Twojej firmy, to może to być naprawdę trudny okres dla nas wszystkich - naprawdę ważne jest, aby przyjrzeć się temu, co się zmieniło, określić, jak można obracać swoje strategie i nadal wspierać swoją firmę w najbliższych miesiącach.

Chciałbym, aby poprzedzić moje myśli, mówiąc, że większość z tych wskazówek koncentrują się na blogach generujących dochody, więc jeśli zrobisz większość swoich dochodów z bloga poprzez przychody z reklam, oddziałów, lub konwersji publiczności do sprzedaży produktów, te wskazówki są bardziej prawdopodobne, że będzie się odnosić do Ciebie.

Ale nawet jeśli dopiero zaczynasz, to jest to naprawdę dobra edukacja na temat tego, czego można oczekiwać od strony biznesowej prowadzenia bloga i przekształcania go w dochód.

Oto jak utrzymuję mojego bloga w tym czasie!

Blog i wyniki w mediach społecznościowych

Oczywiście, ponieważ mniej osób szuka teraz treści związanych z podróżami i celami podróży, mój ruch na blogu jest mniejszy - a wraz z nim mniej użytkowników na mojej stronie, mniej przychodów z reklam, mniej sprzedaży produktów i mniej dochodów partnerskich. Możesz zauważyć, że Twój blog przynosi mniej pasywnych dochodów, jak również.

Oto kilka rzeczy, które osobiście zauważyłem na moich własnych platformach:

  • Instagram Stories Engagement: Zwiększone
  • Instagram Posts Engagement: O tym samym
  • Open Rate of Emails: Zwiększona
  • Blog czytelników: Spadł
  • Pinterest Viewership: O tym samym
  • Traffic Referrals to Blog from Social: Increased

Na mój sposób?

Więcej osób korzysta z telefonów, przewija Instagram i otwiera e-maile, co oznacza, że wciąż szukają źródeł informacji, rozrywki i inspiracji, ale nie szukają aktywnie treści podróżniczych, co ma sens, biorąc pod uwagę ograniczenia i niepewność podróży.

W związku z tym postanowiłem wykorzystać ten czas na wprowadzenie kilku zmian w moich strategiach prowadzenia blogów, aby zapewnić sobie możliwość wsparcia mojego biznesu przychodami (i płacić mojemu zespołowi), jak również na ukierunkowanie mojej strategii treści na budowanie większej ilości treści wokół tematów niezwiązanych z podróżą oraz na utrzymanie zadowolenia i rozrywki moich czytelników!

Wejdziemy w te wszystkie strategie bardziej, niżej!

Poświęć czas na analizę

Z mojego osobistego doświadczenia wynika, że na początku marca widziałem ogromny spadek natężenia ruchu - początkowo nie rozumiałem dlaczego, ale kiedy pandemia zaczęła docierać do Europy i Stanów Zjednoczonych, gdzie znajduje się większość mojej publiczności, stało się to krystalicznie czyste.

Jeśli większość twoich treści jest związana z podróżą, istnieje duża szansa, że doświadczysz także upadku, co jest zrozumiałe biorąc pod uwagę okoliczności. Ponieważ nikt nie może teraz podróżować, wyszukiwanie typu "wędrówka i lista wiader" nie jest aż tak znaczące.

Więc wracając do pomysłu "obracania" swoich strategii, poświęć trochę czasu, aby przejrzeć swój największy ruch i zobaczyć, które strony lub posty wciąż są odsłaniane. Twoje analizy powiedzą ci dość głęboko o tym, co się zmieniło i pozostało bez zmian.

Zazwyczaj mam całkiem standardową listę moich 10 najlepszych stron, które są konsekwentnie coraz więcej odsłon i kliknięć na moim blogu.

Wynika to z faktu, że te strony o największym natężeniu ruchu znajdują się w Google lub naprawdę dobrze radzą sobie w Pintereście, i prowadzą do stałego przepływu ruchu polecających. Ale teraz, gdy nawyki wyszukiwania ludzi zmieniły się wraz z upływem czasu, mam zupełnie nowe treści pojawiające się na "górze".

W chwili obecnej większość mojego ruchu generowana jest z większej ilości stanowisk związanych z domem i stylem życia.

Te górne strony nadal otrzymują najwięcej odsłon (bez zmian):

  • O mnie: Czytelników nadal interesuje moje opowiadanie oraz "jak" i "dlaczego" za "The Blonde Abroad".
  • Strona główna: Nowi użytkownicy wciąż znajdują moją stronę z innych miejsc (choć mniej niż wcześniej)
  • Zacznij tutaj. Strona: Wciąż pojawiają się nowi użytkownicy na mojej stronie (choć mniej niż wcześniej)
  • Miejsca przeznaczenia: Oczywiście niektóre osoby będą nadal szukać informacji na temat przyszłych podróży (choć mniej niż wcześniej).

Strony te mają mniej wyświetleń (w porównaniu z "normalnymi"):

  • Wszyscy przewodnicy turystyczni
  • Wszelkie treści specyficzne dla miejsca przeznaczenia

Strony te otrzymują więcej odsłon (w porównaniu z "normalnymi"):

  • Ultimate Guide to Starting a Successful Travel Blog: Być może więcej ludzi pracuje nad projektami, takimi jak założenie bloga, które chcieliby robić.
  • Blogowanie zasobów: Z tego samego powodu, co powyżej (i być może z tego samego powodu, dla którego czytasz ten post również!).
  • Fotografia: Wciąż możesz robić zdjęcia w domu!
  • Sklep turystyczny: Czytelnicy wciąż szukają nowych rzeczy, które pomogą im przetrwać w izolacji, lub moich ulubionych rekomendacji.
  • Ustawienia oświetlenia: Ludzie mogą pracować nad edycją i organizacją starszych zdjęć podczas izolacji.
  • Tak więc, poświęć trochę czasu na przeanalizowanie własnego ruchu.

Główne rzeczy, które chcesz przeanalizować to:

  • Jaki był wpływ na natężenie ruchu?
  • Gdzie użytkownicy lądują na stronie (tzn. na niektórych stronach, postach, itp.) i czy i jak to się zmieniło?
  • Zachowanie użytkowników na Twojej stronie - rozważ pytania takie jak: Czy użytkownicy spędzają więcej czasu na twojej stronie czy mniej? Czy czy czytają więcej czy mniej stron?
  • Jakiego rodzaju treści przeglądają teraz w porównaniu do tych sprzed spadku ruchu?
  • Teraz zanurkujmy w "nową" treść, którą tworzymy, a która ją zabija!

Nowa treść

Zazwyczaj mamy całkiem standardowy harmonogram tworzenia zawartości, który zawiera tony przewodników turystycznych. Zdecydowanie jest to bardzo obciążające dla tematu podróży, ale biorąc pod uwagę, że większość świata jest w zamknięciu, postanowiliśmy podzielić się więcej treści stylu życia i rzeczy do zrobienia w domu - w oczekiwaniu na to, co następne 6-12 miesięcy będzie wyglądać na podróż.

Na szczęście jestem dość pewny, że na razie możemy kontynuować większość treści związanych ze stylem życia i nadal angażować moich czytelników.

Widzieliśmy niezłe zainteresowanie takimi treściami, jak wygodne ubrania do noszenia w domu, rzeczy do zrobienia, aby utrzymać rozrywkę i radzić sobie ze stresem w tym czasie, a także globalne przepisy, którymi się dzielimy.

Oto niektóre z moich najlepszych postów lifestylowych, które stworzyliśmy podczas blokady:

  • Jak robię w domu mleko na bazie roślin za jedyne $0.50! (Bonus: To daje mi partnerskie $)
  • Ostateczny przewodnik po podstawowych funkcjach biurowych do pracy w domu
  • My Favorite Comfies to Lounge in Home (Uwaga: To naprawdę dobrze zrobiło z promocją społeczną, ale nie przynosi ruchu wyszukiwania - to miły partner $)

To, co polecam do nowych treści na kilka nowych miesięcy, to treści, które przynoszą jakąś formę dochodu partnerskiego. Zawierają wiele okazji do zakupów. Zastanów się, co twoja publiczność robi w tej chwili. Jeśli nie wiesz, zapytaj ich! Większość rzeczy "z domu" będzie robić dobrze!

Zatem poświęć ten czas na zgłębianie innych pomysłów lub innych filarów treści, na których normalnie nie możesz się skupić!

Poprawić istniejącą treść

Osobiście doświadczam kryzysowego zmęczenia i staram się odłożyć głowę i być produktywnym.

Ty też to czujesz?

Jeśli zmagasz się z wymyślaniem nowych pomysłów, jedną z pierwszych produktywnych rzeczy, które możesz zrobić, jest ulepszanie starych treści i tych nowych, wysokiej rangi stron.

Może kopia jest nieaktualna, odkąd ją napisałeś, albo stare zdjęcia wymagają optymalizacji. A może trzeba poprawić gramatykę i włączyć więcej wewnętrznych linków do nowszych treści na swoim blogu.

Moja propozycja: Przejrzyj swoje strony i posty o największym natężeniu ruchu, w kolejności odsłon, i upewnij się, że są one najlepsze z możliwych.

Oto moje wskazówki dotyczące odświeżenia istniejących treści, aby były one zoptymalizowane pod kątem doświadczenia użytkownika i SEO!

1. Optymalizacja obrazów dla wyświetlacza siatkówki

Zacząłem blogować 8 lat temu i nigdy nie zmieniałem rozmiaru moich zdjęć. WADA. Ogromne zdjęcia spowalniają Twoją stronę. Jest to bardzo ważne, aby załadować zdjęcia o odpowiednich rozmiarach.

Aby znaleźć zoptymalizowany rozmiar obrazu dla Twojego wpisu na blogu: Otwórz post na blogu, kliknij prawym przyciskiem myszy i naciśnij przycisk "Sprawdź" - rozmiar tego obrazu jest tym, który jest wyświetlany (np. 300x500px). W przypadku ekranów wyświetlających siatkówkę oka, chcesz przesłać obraz o rozmiarze 2x większym (np. 600px szeroki) i mniejszym niż 300kb.

2. Czy Twój tytuł jest angażujący i zoptymalizowany za pomocą słów kluczowych SEO?

Yoast's Blog i Backlinko to świetne materiały do nauki podstaw SEO i ich wdrażania. Upewnij się, że włączasz wyszukiwane frazy i słowa do całego postu i w razie potrzeby aktualizujesz tytuł do czegoś bardziej angażującego.

Na przykład, miałem kilka postów na blogach z 2011 i 2012 roku, które były napisane w formacie bardziej pamiętnika z tytułami, których nikt nigdy nie znalazł za pomocą wyszukiwarki, więc zaktualizowałem te rodzaje postów, aby zawierały więcej informacji o trasie podróży i bardziej konkretne wskazówki dla podróżnych.

Zamiast redagować całą swoją starą zawartość, możesz rozważyć "odświeżenie" starszego artykułu. Na przykład, możesz wziąć posadę "Moje doświadczenie w Pradze" i przekształcić ją w wysokiej rangi przewodnik "Jak spędzić 48 godzin w Pradze", zawierający tylko odrobinę badań SEO i kilka edycji do kopii!

Artykuły, które były na żywo dłużej mają wyższą rangę, więc edycja istniejącego postu jest czasami lepsza (jeśli masz dobrą bazę) niż rozpoczęcie od zera.

Następny rozdział jest o SEO, więc jeśli nie jesteś dobrze zorientowany, nie martw się - będę kopał głębiej!

3. Jakość obrazu

Upewnij się, że Twoje zdjęcia są wciągające i wysokiej jakości. Jeśli nie posiadasz własnych zdjęć, sprawdź bazy danych zdjęć royalty-free, takie jak Unsplash lub darmowe strony internetowe ze zdjęciami stockowymi. Stwórz również wciągającą grafikę Pinterest!

Platformy takie jak Canva Pro oferują mnóstwo projektów i narzędzi, które pomogą Ci stworzyć piękną grafikę, jeśli jeszcze nie znasz programu Photoshop.

Ponieważ nie jesteśmy w tej chwili naszymi odkrywcami, to świetny moment, aby poszerzyć swoją wiedzę na temat fotografii ręcznej lub rozwinąć swoją grę w płaskie zdjęcia lay lay!

4. Aktualizacja kopii

Jeśli informacje zawarte w niektórych starszych postach na blogu nie są już tak użyteczne i pouczające, jak kiedyś, poświęć ten czas na aktualizację nieaktualnych informacji.

Na przykład, może produkt, który poleciłeś w zeszłym roku nie jest już dostępny, albo cena, którą zapłaciłeś za wycieczkę gastronomiczną nie jest aktualnie reklamowaną ceną, czytelnicy docenią najbardziej aktualne informacje, podobnie jak Google.

Skorzystaj z tej okazji, aby poprawić czytelność swoich starszych postów na blogu, rozbijając duże kawałki kopii na mniejsze, łatwe do odczytania sekcje lub listy punktowe, dla lepszego doświadczenia użytkownika.

Jeśli dokonasz istotnych zmian, możesz dodać zaktualizowaną datę na górze swojego wpisu na blogu (np. Aktualizacja 12 maja 2020 r.) -Google lubi przeszukiwać zawartość, gdy wpisy były ostatnio aktualizowane, co może pomóc w rankingu zawartości.

5. Linkuj do innych treści na Twoim blogu

Upewnij się, że czytelnikom łatwo jest dotrzeć do tego, czego szukają! Zazwyczaj, jeśli czytelnik zajmuje się jednym z Twoich postów, istnieje prawdopodobieństwo, że z chęcią przeczyta więcej na ten temat - więc musisz sprawić, aby w ciągu kilku sekund łatwo znaleźli więcej związanych z tym treści.

Jest to łatwe do zrobienia poprzez zintegrowanie większej ilości wewnętrznych linków do powiązanych treści w swoich postach.

Pomocna wskazówka: Wszystkie linki do stron zewnętrznych powinny "otwierać się w nowym oknie", a wszystkie linki wewnętrzne (inne strony i posty z własnej witryny) powinny otwierać się w tym samym oknie.

Wszystkie te drobiazgi mogą przyczynić się do poprawy komfortu użytkowania, zwiększenia ilości odsłon i czasu spędzanego przez czytelników na Twojej stronie oraz pomóc w szybkim ładowaniu strony (gdy optymalizujesz swoje obrazy).

Ustaw swój cel na odświeżenie i aktualizację 2-3 postów dziennie, jeśli nie tworzysz nowej treści. Jeśli jesteś taki jak ja i masz tysiące artykułów na stronie, może minąć trochę czasu od ostatniej recenzji starej treści!

SEO + Słowa kluczowe

Jeśli masz trochę oszczędności lub budżetu i są mocno uzależnione od swojego bloga dla swoich dochodów, audyt SEO jest doskonałym źródłem, aby mieć profesjonalny analizować swoją stronę do poprawy. To może być świetny czas, aby mieć profesjonalny spojrzeć i dać Ci opinię na temat ulepszeń, które można zrobić na swojej stronie internetowej.

Choć jest to dość drogie, to jednak jest to inwestycja w Twoją firmę, a zmiany, które mi polecił, pomogły wygenerować więcej odsłon i dochodów we wszystkich dziedzinach. To bardzo pomocne, aby ktoś poprowadził Cię przez cały proces i dał Ci rzeczywiste kroki do podjęcia w celu poprawy SEO.

Jeśli dopiero zaczynasz z SEO, ten kurs uproszczony SEO został stworzony przez mojego przyjaciela, Sama, który jest ekspertem w tej dziedzinie. Polecam go również na audyt SEO.
Jeśli chcesz zrobić to zrób, oto kilka wskazówek:

Jeśli nie używasz wtyczki SEO, zacznij tam!

Yoast SEO sprawia, że tak łatwo możesz poprawić swoje wpisy na blogu i rankingi stron w Google Search i jest wtyczką go-to SEO dla WordPressa. Mają również mnóstwo zasobów, jeśli dopiero uczysz się o wprowadzaniu SEO na swoim blogu.

Możesz również zweryfikować swoje konto Pinterest za pomocą wtyczki.

Jednym z najprostszych i najprostszych sposobów na analizę istniejącej zawartości jest użycie sprawdzania słów kluczowych KeySearch. Dzięki temu narzędziu możesz dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe wysyłają użytkownicy na Twoją stronę internetową i jak czytelnicy natrafiają na Twoją treść podczas wyszukiwania w Google.

Jako przykład, dla przewodnika turystycznego po Kapsztadzie, zamieścię na całej poczcie słowa kluczowe takie jak "najlepsze rzeczy do zrobienia w Kapsztadzie", "gdzie jeść w Kapsztadzie" i "trasa dla Kapsztadu". To wszystko są słowa kluczowe, których ludzie będą szukać, a korzystając z nich, zapewniam, że ludzie znajdą mój artykuł za pośrednictwem wyszukiwarek.

Na stronie Pinterest, spójrz na swoje analizy i zobacz, które pinezki mają najwięcej kliknięć (aka, ruch na swoim blogu), i które słowa kluczowe są używane w tych opisach pinezek.

Doodle & Design

Ilekroć mam przestój, to wtedy naprawdę zaczynam krytykować wygląd i użyteczność mojej strony.

Innym sposobem na pobudzenie mojej kreatywności bez poczucia "zmęczenia produktywnością" jest doodling i tworzenie własnej grafiki dla mojej strony internetowej. Zdecydowałam się na pracę nad stworzeniem kilku uroczych, ręcznie rysowanych elementów, które mogłabym wykorzystać do aktualizacji mojej grafiki w mediach społecznościowych, elementów paska bocznego i innych!

Poświęć ten czas na stworzenie nowych, zabawnych szablonów dla swoich postów społecznościowych, abyś mógł z nimi pracować w przyszłości - i abyś nie musiał za każdym razem odtwarzać koła.

Jeśli używasz szablonu do WordPressa, jedną z najprostszych rzeczy, jakie możesz zrobić, estetycznie, jest wzbogacenie swojego bloga (pasek boczny, strona główna, itp.) o niestandardowe grafiki, które wysyłają czytelników do różnych treści.

Czy pełny rebrand jest w porządku? Może nie. Ale teraz jest czas, aby zacząć patrzeć na wygląd swojego bloga i zmieniać rzeczy, które chcesz.

Jak wygląda User Experience w Twoim Blogu?

Najważniejszą rzeczą do rozważenia jest to, jakie doświadczenie jest dla każdego czytelnika, który natknie się na Twoją stronę internetową.

Jak szybkie i intuicyjne jest dla użytkownika uzyskanie poszukiwanych informacji?

Niektóre z rzeczy, nad którymi pracowałem w ciągu ostatniego miesiąca, to łatwe aktualizacje i dobre sposoby na poprawę ogólnego zaangażowania.

Przetestuj swój pasek wyszukiwania

Na przykład, jeśli wpiszę "Kapsztad" do paska wyszukiwania, co się pojawi? Czy to jest treść, którą chcę wyświetlić? Czy jest to istotne?

Jeśli Twoje narzędzie wyszukiwania nie daje Ci takich wyników, jakie chciałbyś uzyskać, wypróbuj wtyczkę SearchWP - jest ona bardziej intuicyjna niż jakakolwiek inna wtyczka do paska wyszukiwania, której użyłem, jest niedroga, a nawet możesz ustawić własne parametry na podstawie treści, aby poprawić komfort użytkowania.

To również świetny pomysł, aby odnieść się do analizy z pluginu i zobaczyć, czego ludzie rzeczywiście szukają na swojej stronie - możesz użyć tego do stworzenia planu, aby albo zaktualizować te fragmenty treści i/lub dodać nowe istotne treści, aby zadowolić ten temat!

Link do powiązanych treści

Upewnij się, że przekierowujesz swoją zawartość! Jeśli czytelnik przewija mój post na "The Top Things to Do in Cape Town", chcę, aby zobaczył również The Ultimate Guide to Cape Town, A Guide to Driving the Cape Peninsula, oraz Where to Eat in Cape Town połączone w całym tym artykule - i aby te posty były tylko jednym kliknięciem.

Chcę poprowadzić użytkownika do moich najbardziej obszernych stron, na których, jak wiem, spędzi więcej czasu trawiąc moje treści!

Kiedy zaczynasz tworzyć dużo treści, starsze posty mogą zacząć się grzebać - dlatego też będziesz chciał stworzyć system, który temu zapobiegnie i zapewni, że Twoja starsza, ale powiązana z nią treść będzie tak samo odkrywalna i łatwa do znalezienia jak nowsze posty.

Pracuj nad poprawą wyglądu Twoich postów i linków wewnętrznych, aby użytkownicy mogli znaleźć to, czego szukają, a ostatecznie spędzać więcej czasu na Twojej stronie.

Niezależnie od tego, czy dodajesz ręcznie sekcję "Czytaj dalej" z linkami tekstowymi do powiązanych stron, czy też używasz pluginu do wygenerowania karuzeli powiązanych postów na końcu postu, istnieje całkiem sporo sposobów, aby upewnić się, że użytkownicy widzą całą twoją treść na ten temat!

Dodaj w Opt-In Monster Pop-Ups

Nienawidzę pop-upów tak samo jak następnej osoby. Tak więc, zamiast migać po ekranie i zapisywać się do mojego newslettera, dodałem wyskakujące okienka lub "wsuwaną" grafikę, które są przekierowywane w zależności od treści, na którą patrzy użytkownik.

Jest to strategia, która ma na celu utrzymanie czytelników na moim blogu dłużej, zwiększenie oglądalności strony, a ostatecznie zwiększenie przychodów z reklam przy jednoczesnym dodaniu do doświadczenia użytkownika. Dodatkowo, może to pomóc w skierowaniu czytelników do konkretnych treści, które przynoszą Ci pieniądze (myśl: filie, produkty, presety i inne).

Weź pod uwagę wyskakujące okienka OptInMonster, które są niskoprofilowe i które można łatwo dostosować do własnych potrzeb - ja wybieram swoje wsunięcie z dołu przeglądarki.

Trochę pracy wymaga zaprojektowanie i zorganizowanie grafiki, ale proces z OptInMonsterem jest dość prosty, a ponieważ można powielać wyskakujące okienka na różne strony za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Na przykład, niektóre z moich popupów są:

  • Promocja dla środków trwałych (generujących dochody)
  • Free Lightroom Editing Guide (do zbierania subskrypcji mailowych)
  • Przeczytaj Next Posts i Travel Guides (poprawia wrażenia użytkownika i prowadzi ludzi do treści)
  • Promocje na moje Produkty i Sklep Podróżniczy (generujące dochody)

Dochody z reklam

Będę szczery, widziałem, że przychody z reklam na mojej stronie spadły o około 1/3. Ma to wiele wspólnego ze spadkiem ogólnego ruchu, ale ma to również związek z tym, co reklamodawcy płacą za teraz - wielu z nich zmniejszyło swoje budżety na całym świecie.

Bez względu na to kim jesteś, w tej chwili zobaczysz spadek przychodów z reklam.

W związku z tym zawsze byłem dość konserwatywny co do tego, ile jest ogłoszeń na mojej stronie i jakiego rodzaju reklamy są wyświetlane.

Ale ponieważ przychody z reklam są dużym strumieniem dochodów dla mnie, w celu zrekompensowania spadku ruchu, mam prawie dwukrotnie większą liczbę reklam na mojej stronie i pozwoliło na więcej reklam wideo, które są bardziej opłacalne.

Mogą być nieco bardziej irytujące dla użytkownika, ale myślę, że większość ludzi rozumie, że staram się utrzymać mój blog na powierzchni i zmienić taktykę.