Najnowsze artykuły

Jak poprawnie zapisywać numery telefonów...

Format adresu e-mail nie jest trudny do zrozumienia, ale format numeru telefonu jest bardziej skomplikowany. Załóżmy, że mamy numer stacjonarny do...

Czytaj Więcej

Karol "Blowek" Gazwa dołącza do Fantasyexpo

Karol "Blowek" Gazwa, po sześciu latach zmienia sieć partnerską i rozpoczyna współpracę managerską z agencją Fantasyexpo. Wcześniej jego managementem zajmowały się sieci Gamellon i LTTM. 

Kim jest Blowek?

Blowek jest m.in. autorem książki "Zostań YouTuberem", w której pisze o tym, jak zostać YouTuberem. Jest również twórcą największego kanału YouTube w Polsce pod względem subskrypcji (ponad 4,7 mln). Twórca 1436 filmów, które łącznie wygenerowały ponad 950 milionów wyświetleń. Jeszcze w szkole podstawowej, w 2009 roku rozpoczął swoją przygodę z twórczością internetową. W 2011 roku założył Blowek i jako pierwszy Polak przez 10 lat miał ponad 4 miliony subskrybentów. Jeszcze Gazeta Wyborcza umieściła go w zestawieniu 20 najbardziej wpływowych nastolatków 2014 roku. Po latach nagrywania i milionach wyświetleń, wprowadził Cezarego na YouTube. Blowek tworzy treści wideo, vlogi i wyzwania, a także przyjmuje ciekawych gości do swoich odcinków. W zeszłym roku dzięki specjalnym zabezpieczeniom udało mu się przeprowadzić wywiad z Dawidem Podsiadło. 

Więcej o tym kim jest Karol "Blowek" Gazwa znajdziesz tutaj: Blowek.

Blowek

Współpraca z Fantasyexpo 

Fantasyexpo będzie zarządzać projektami Blowka oraz wspierać jego rozwój handlowy i biznesowy. Nadal będzie współpracować z agencją Patryk Wolski Management w zakresie wizerunku i public relations. Według informacji prasowej "Współpraca ma na celu wzmocnienie obecności w branży rynkowej." Kanał Blowka nadal jest związany z programem partnerskim LifeTube. Sieć, której właścicielem jest LTTM, będzie nadal wspierać kanał w rozwoju oglądalności, pomagać w optymalizacji jego treści pod kątem algorytmów YouTube, dbać o jego najlepszą monetyzację oraz zapewniać wsparcie i rozwiązywać problemy techniczne. 

Blowek na targach Fantasyexpo: To wielki zaszczyt móc współpracować zarówno z najlepszymi, jak i największymi. My wolimy pracować na małą skalę i od lat reprezentujemy Twitcha. Prezes Fantasyexpo Kamil Górecki komentuje. Nasza przygoda z Blowkiem przyczyni się do poprawy profilu handlowego i działalności firmy. Zapowiada, że damy z siebie wszystko i skorzystamy również ze wsparcia Patryka Wolskiego. To, wraz z naszym działem PR, pomoże w utrzymaniu jego wizerunku. 

Karol "Blowek", Gazwa jest twórcą największego kanału YouTube w Polsce pod względem liczby subskrybentów (ponad 4,7 mln). Powstało 1436 filmów, które łącznie wygenerowały ponad 950 milionów wyświetleń. Followed by 1.7 Million people on Instagram - Fantasyexpo to dla mnie wielka szansa. To zespół złożony z profesjonalistów ze wszystkich dziedzin. Jestem optymistą, jeśli chodzi o przyszłość. Wierzę, że będzie nam się dobrze razem pracowało, a efekty będą widoczne już wkrótce - komentuje Karol "Blowek" Gazwa. Fantasyexpo reprezentuje takich influencerów jak PashaBiceps i Nervarien, Ewron, Nervarien Kubon, Disstream, Karol Paziorek, Włodek Markowicz, Disstream, Kubon, Nervarien, Nervarien, Nervarien, Nervarien, Nervarien, Nervarien, Kubon i Disstream.