Najnowsze artykuły

Wygodne buty damskie na lato - jakie...

Lato to moja ulubiona pora roku. Uwielbiam, kiedy słońce ogrzewa ziemię, a roślinność jest w pełnej krasie. Ludzie są szczęśliwsi, gdy świeci na...

Czytaj Więcej

Karol "Blowek" Gazwa dołącza do Fantasyexpo

Karol "Blowek" Gazwa, po sześciu latach zmienia sieć partnerską i rozpoczyna współpracę managerską z agencją Fantasyexpo. Wcześniej jego managementem zajmowały się sieci Gamellon i LTTM. 

Kim jest Blowek?

Blowek jest m.in. autorem książki "Zostań YouTuberem", w której pisze o tym, jak zostać YouTuberem. Jest również twórcą największego kanału YouTube w Polsce pod względem subskrypcji (ponad 4,7 mln). Twórca 1436 filmów, które łącznie wygenerowały ponad 950 milionów wyświetleń. Jeszcze w szkole podstawowej, w 2009 roku rozpoczął swoją przygodę z twórczością internetową. W 2011 roku założył Blowek i jako pierwszy Polak przez 10 lat miał ponad 4 miliony subskrybentów. Jeszcze Gazeta Wyborcza umieściła go w zestawieniu 20 najbardziej wpływowych nastolatków 2014 roku. Po latach nagrywania i milionach wyświetleń, wprowadził Cezarego na YouTube. Blowek tworzy treści wideo, vlogi i wyzwania, a także przyjmuje ciekawych gości do swoich odcinków. W zeszłym roku dzięki specjalnym zabezpieczeniom udało mu się przeprowadzić wywiad z Dawidem Podsiadło. 

Więcej o tym kim jest Karol "Blowek" Gazwa znajdziesz tutaj: Blowek.

Blowek

Współpraca z Fantasyexpo 

Fantasyexpo będzie zarządzać projektami Blowka oraz wspierać jego rozwój handlowy i biznesowy. Nadal będzie współpracować z agencją Patryk Wolski Management w zakresie wizerunku i public relations. Według informacji prasowej "Współpraca ma na celu wzmocnienie obecności w branży rynkowej." Kanał Blowka nadal jest związany z programem partnerskim LifeTube. Sieć, której właścicielem jest LTTM, będzie nadal wspierać kanał w rozwoju oglądalności, pomagać w optymalizacji jego treści pod kątem algorytmów YouTube, dbać o jego najlepszą monetyzację oraz zapewniać wsparcie i rozwiązywać problemy techniczne. 

Blowek na targach Fantasyexpo: To wielki zaszczyt móc współpracować zarówno z najlepszymi, jak i największymi. My wolimy pracować na małą skalę i od lat reprezentujemy Twitcha. Prezes Fantasyexpo Kamil Górecki komentuje. Nasza przygoda z Blowkiem przyczyni się do poprawy profilu handlowego i działalności firmy. Zapowiada, że damy z siebie wszystko i skorzystamy również ze wsparcia Patryka Wolskiego. To, wraz z naszym działem PR, pomoże w utrzymaniu jego wizerunku. 

Karol "Blowek", Gazwa jest twórcą największego kanału YouTube w Polsce pod względem liczby subskrybentów (ponad 4,7 mln). Powstało 1436 filmów, które łącznie wygenerowały ponad 950 milionów wyświetleń. Followed by 1.7 Million people on Instagram - Fantasyexpo to dla mnie wielka szansa. To zespół złożony z profesjonalistów ze wszystkich dziedzin. Jestem optymistą, jeśli chodzi o przyszłość. Wierzę, że będzie nam się dobrze razem pracowało, a efekty będą widoczne już wkrótce - komentuje Karol "Blowek" Gazwa. Fantasyexpo reprezentuje takich influencerów jak PashaBiceps i Nervarien, Ewron, Nervarien Kubon, Disstream, Karol Paziorek, Włodek Markowicz, Disstream, Kubon, Nervarien, Nervarien, Nervarien, Nervarien, Nervarien, Nervarien, Kubon i Disstream.